Křest knihy Zlato(v)lásky v knihkupectví Barvič a Novotný

14.12.2015 16:30

V předvečer svého svátku jsem opět křtila svoji další knížku. "Zlato(v)lásky" se narodily v listopadu a já jsem si na 1. 12. 2015 pozvala na slavnostní událost jako kmotra Martina Foretníka. Moje kamarádky a čtenářky ho z mnoha mých předchozích akcí velice dobře znají. Musím přiznat, že akce se opět povedla. Nejenže přišli skoro všichni, kterým se zrovna chtělo a neměli ten večer nic jiného na práci, ale i ti, kteří mě chtěli podpořit. Opravdu musím říct, že mám obrovskou radost z každé tváře, kterou na takové akci vidím. Mrzí mě, že ne na každého (vlastně tak skoro na nikoho), nemám tolik času, kolik bych si přála. I přesto však s každým proběhne alespoň oční kontakt a úsměv. Stačí to. Víme svoje. 

Martin se své role ujal skvěle a já jsem si zase lízla své oblíbené smetánky. A taky šampaňského. Přivoněla jsem ke kytkám od kamarádek, čtenářek, nakladatele i knihkupce. Později jsem si doma přivoněla i ke knihám, jež jsem dostala jako dárek od JOTY. Se spoustou kamarádek jsem se objala a přijala jsem od nich přání, ať se mi daří. Zkrátka - večer plný chutí, vůní, úsměvů a emocí. Smyslů. Smysluplný večer. Večer, který se udál proto, abych si uvědomila smysl svého dalšího počínání, chuti psát další příběhy a vydávat nové knížky. 

Děkuji vám všem, kteří jste tam byli. Děkuji i vám, které jsem ten večer neviděla, ale vím, že jste a že mi to přejete.