Krasojízda v Bukovině

09.03.2015 21:52

Začal březen - měsíc knihy a internetu. Se začátkem významného měsíce přišel i významný den. Mezinárodní den žen. Díky své kamarádce Mirce a kamarádce mé kamarádky Ivy se uskutečnila beseda v základní škole v Bukovině a kromě mne byly pozvány i ženy z obce a blízkého okolí. Vlastně šlo o dámskou jízdu v rámci MDŽ organizovanou pod honosnou hlavičkou "Beseda s autorkou ženských románů" s podtextem "Přijďte na babinec". Akce byla velkolepá. Děvčata napekla koláče, sušenky, udělala jednohubky, dvojhubky a ty trojhubky už by se daly nazvat malými chlebíčky. Já jsem přivezla víno z vinotéky, která mne motivovala pro napsání knihy Láskobraní, ze které jsem četla ukázku. Ochutnávka dopadla na výbornou. Snad i ukázka. Ve třídě před tabulí jsem se zase trošku otrkala a svojí knihou jsem odměnila největší čtenářky místní knihovny. Potom jsme diskutovaly, plkaly, vyměňovaly si vzájemně informace, usmívaly jsme se na sebe a smály jsme se nahlas. Na závěr jsem dostala krásnou kytku od pana starosty a místostarosty, kteří se nebáli mezi nás přijít. Kromě upomínkového certifikátu jsem dostala i hrníček "s Bukovinou", do kterého jsem si druhý den ráno uvařila kafe. No, řekněte příště "ne" na takové setkání...